Sunday 22 May 2016

Perbezaan Collagen Powder Shaklee dan Kolagen Brand tut..tut...

ok ni saya petik dari blog mamarayyans yang menunjukkan perbezaan antara kedua-dua jenis kolagen...brand shaklee dan brand tut..tut...

Kajian penting untuk anda memilih kolagen yang selamat untuk digunakan...

jom baca seterusnya dan lihat apa yang terjadi.....

====================================================================

Hari ni baru saya teringat sekotak Collagen Powder brand tut tut tut yang saya pernah beli sebelum saya pregnant anak kedua..Mase tu saya sempat minum 2 sachet je, sekali tu baru tau saya pregnant..walaupun hepi bakal dapat baby ke2, tapi rasa sedih sebab terpaksa stop dari bercollagen..dah la collagen tu harga mahal & ada 10 sachet je plak tu..so, bila Shaklee launched produk terbaru iaitu Collagen Powder, baru saya teringat balik collagen powder brand tut tut tu yang dah lama diperam dalam almari dapur umah saya tu..ingat nak continue balik consume collagen tu lepas bersalin,tapi bile tau Shaklee ada produk Collagen Powder, terus cancel nak teruskan ambil collagen brand tut tut tu..hehe..ok..entry sebelum ni saya ada selitkan serba sedikit artikel mengenai Shaklee Collagen Powder ni dan saya tertarik dengan artikel yang ini

Jadi tiba2 pulak saya terfikir why not saya wat ujian keatas kedua2 produk Collagen Powder dari Shaklee dan brand tut tut ni..hehehe..orang kata kita kena la percaya pada produk sendiri & we have to fall in love with the brand 1st..so, inilah dia hasilnya..jangan terkejut tau..

Ini gambar2 dari Collagen Powder Brand tut tut tu..
a) First, mase saya tuang collagen powder tu serbuknya nampak kasar2 dan lambat nak larut dalam air..

b) Bila saya snap gambar yang kedua tu pun, collagen powder tu still bertakung kat atas air lagi..dalam hati saya, bile laaa collagen powder ni nak larut dalam air..berjanggut saya tunggu..dah la tak larut dalam air, air pun jadi keruh pulak tu..isk isk isk..


c) Bila saya buang air collagen powder tu ( saya tak minum ye becoz i love Shaklee Collagen Powder), mak aii terkejut saya..rupenye collagen powder brand tut tut ni mmg susah betul nak larut air..tengok la tu..powder tu still nampak kasar dan tak larut air pun..aduhai..ini la dinamakan,kualiti produk tak setanding harganye..rugi je saya beli mahal2..cesss..

Collagen powder brand tut tut ni jugak rase dia memang perghhhh..bau hanyir ikan..mase saya mule2 rase dulu, hitam putih rase dunia ni..hehehe..tapi saya telan jugak sbb beli mahal2 kan..nak cantik lagi tu..

**Jadi conclusionnyer, jangan tersalah pilih produk collagen yer sebab kalau salah pilih, ni la akibatnya..kualiti zero, rasenye pun zerooo


Ini pulak gambar2 dari Shaklee Collagen Powder..terbaekkkk..


a) First, kita boleh nampak kan betapa halusnye Shaklee Collagen Powder ni..bila saya tuang je, powder tu tak berselerak pun kat atas air..dia terus jatuh & terus larut dalam air..saya tak sempat pun nak tangkap gambar kedua sebab powder tu dah ilanggg..airnya pun nampak jernih jerk..ohhh, terujanyer..hehehe..

b) Bila saya dah nak abis minum (saya tak buang yer..hehehe), saya nampak memang Shaklee Collagen Powder ni larut air dengan lebih efektif..eee, teruja lagi..so, saya memang rase selamat jer bila minum collagen powder ni sebab saya tau saya dah pilih yang terbaik, selamat,berkesan dan semulajadi..ini barula dinamakan kualiti setanding harga..yessszaaa..

Ok..ini pulak pasal rasanye ek..Shaklee Collagen Powder ni memang takde bau hanyir & rase tenang je jiwa ni bila minum collagen powder ni..tekak pun tak payah nak tanggung azab lagi dah..hihihi..

**Conclusionnyer, jika anda pilih Shaklee Collagen Powder for sure anda akan sedar yang anda akan dapat yang terbaik and ini adalah produk heroooo, bukan zeroooo..

Shaklee Collagen Powder mudah larut didalam minuman dan makanan kegemaran anda.


<< dan >> 

Shaklee Collagen Powder ini berkualiti tinggi dengan molekul yang ringan lebih kurang 1000 Dalton, dimana ianya mudah diserap oleh tubuh dan membantu untuk meningkatkan sintesis kolagen di lapisan demis dengan lebih berkesan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design