Friday 4 September 2015

Resdung Teruk...Sudah Jatuh Cinta dengan ESP Shaklee!

KISAH SI "PENCINTA ESP"


Belanja kamu testimoni freshh dari ladang.. Bukan orang lain..
Sangat dekat dengan saya..

Dulu ada masalah resdung yg teruk.. Dan jugak salah guna produk macam sy.. Sampai jerawat pun dah tahap kronik.. Besar2, bernanah dan berparut yg agak sukar utk hilang..

After consume ESP in juz 2 week 2 day.. Woww!! Masalah beransur2 pulih..


Betul la yg badan manusia ni memang berbeza2..
Ada yg cepat nampak kesan, ada yg lambat..

Dan kesannya kepada dia sangat AWESOME!!
Mungkin sebab dia ambik ESP 3x sehari.. Katanya ESP sedapp sangat.. Hari2 cakap kat sy, tak boleh kalau tak minum ESP sehari.. Bukan pasal mau kulit cantik atau apa.. Tapi, sebab ESP sedap sangat2 katanya..

Tapi, dia sendiri pun tak sangka.. ESP yg dia minum hari2 bagi efek WOWWWW!!

 Jerawat Berkurangan
 Kulit Makin Cerah
 Parut Jerawat Semakin Pudar
 Muka Kurang Berminyak
 Pori2 Makin Mengecil
 Lubang2 kat Muka Berkurang
 Resdung Makin Kurang
 Tak Cepat Rasa Lapar

Untuk pengetahuan, supplement yg dia ambik hanya la ESP!

Siap buat MASKER ESP tau..

Sekarang, hari2 senyum sendiri bila tengok cermin.. Hehehe




Perkongsian dari Customer 1


Sy pun nak share lagi tentang ESP.. Memang seperti cerita sebelumnya saya minum ESP untuk milk booster.. kulit memang jadi cantik da lembap..

Setiap pagi saya akan minum ESP tanpa miss.. Satu hari saya pergi berjumpa dengan rakan2 university sy mereka nyatakan yang saya sangat berbeza daripada saya yang dulu.. saya tidak kelihatan seperti ibu beranak 1 tetapi nampk seperti anak dara.. berat saya sebelum mengandung adalah 65kg.. Alhamdulillah selepas bersalin mula ambil ESP, berat saya kini 54kg.. Dengab ESP, berat badan saya tetap maintain walaupun saya makan dalam kuantiti yang banyak.. itulah sebab kenapa saya benar2 jatuh cinta dengan ESP..


Perkongsian dari Customer 2


Assalamualaikum semua

Meriah nya testimoni dgn ESP PROTEIN SHAKLEE ni ★★★★
Suka sbb byk manfaat dr Esp Protein ni. ...ct pun nak share pengalaman bila kita konsisten dgn ESP PROTEIN SHAKLEE ni

Setahun konsisten dgn ESP PROTEIN ni.....
Tujuan minum utk elakkn dr kene gastric sbb time keje tak MENENTU. ..selalu kene skip makan
Alhamdulillah, skrg no more gastric
Tapi kita kene percaya la n amalkn pemakanan yg betul n sihat;)
Alang2 gastric pun dah kurang, amek alfalfa sekali utk kurangkn simptom RESDUNG. ..
Sekali lagi, Alhamdulillah. ..resdung yg DOKTOR kata dah teruk smp kene buat surgery, 90% improved ;);)
Yg paling best, berat badan ct from 63kg-58kg , awesome!!!!!!
Ni gabungan Esp Protein n Alfalfa

Terus buat keputusan jadi ahli  tq so much ummi ku Siti Khadhijah Ibrahim sbb perkenal kn shaklee
N now tambah kan lagi SR VIT C SHAKLEE
Lihat je la hasil kulit ku, awwww

Best kan;);)
Pada sape yg tak try lagi ESP PROTEIN SHAKLEE NI, cepat2 la try
Tak rugi, malah byk sgt manfaat nya
Bole contact ct jugak
Mizct


Perkongsian dari Customer 3


Saya dlu start kenal Shaklee sebab makan full breastfeeding set. Mulanya memang utk tujuan breastfeeding, nak ada tenaga dan nak susu banyak... Saya dari sebelum kawen lg memang ada masalah kulit yang teruk. Selalu naik jerawat kat area pipi dan dagu.. pastu jerawat tu xnak reda, so nampak la seketul jerawat tempek kat muka. Sebelum jadi SID xtahu pon ESP ni boleh buat muka kita cantik dan gebu.. lepas dah jadi SID baru buat research sendiri dan tau apa fungsi ESP ni.. Memang nampak sangat beza pada muka saya, kulit dah makin gebu, jerawat pon xde, kalau ada pon time period dan lepas bbrp hari dah surut jerawat tanpa bekas. Camana la xjatuh cinta dengan ESP ni? 1 tong memberi EFFECT yang sangat banyak. Boleh buat badan bertenaga, susu badan meriah dan kulit pon cantek!!


Perkongsian dari Surianie Samsudin


Tiada kata sehebat esp shaklee...

Berat semasa hamil sehingga 80kg dapat saya turunkan sehingga 45kg..

Kulit yg kusam dapat saya baiki dengan minum esp...

Badan yg sering letih..kini kembali bertenaga selepas minum.esp...

Sya yang kerap cuti sakit di.pejabat..kini selalu ada disemua acara pejabat..

Kalau dulu saya nie seorang yang berkulit gelap..saya dapat cantikkan kulit saya dgn minum dan bermasker esp..

Kalau rambut saya dulu yang botak sampai suami mengomel...kini saya buatkan suami suka mengusap rambut saya dna berkata " cantik rambut ayang"

Kalau dulu lepas saya accident,lutu tak mampu nak bersujud ketika solat,kini mampu untuk berlutut lamanya..

Sebab itu saya CINTA ESP
SEBAB ITU SAYA SAYANG ESP
SEBAB ITU SAYA TK BOLEH PISAH DGN ESP

KERNA ESP HIDUP SAYA BERUBAH...



Perkongsian dari Customer 5


Kisah Cinta Saya Dengan ESP Shaklee

Semuanya bermuala pada tahun 2009 saya diuji kehilangan dua putera lelaki kembar,seorang meninggal dalam perut ketika kandungan 7 bln++++ (tidak dikeluarkan),seorang lagi dipaksa kluar selepas kuman yang meninggal dah merebak ke baby satu lagi dan tubuh saya....

Kesan daripada peristiwa ini, saya menghadapi masalah lupa ingatan dan lemah seluruh badan (selalu penat & letih). Pernah satu tahap saya tak dapat mengenal orang yang hampir dengan saya seperti suami n anak2 ( untuk seketika selps tu ok balik),jika jumpa org saya perlukan masa untuk fikir siapa yg sedg bersembg dengan saya dan berusaha utk ingat...

Tahun 2013 keadaan ingatan saya semakin membimbangkan bila saya lupa nak buat apa semasa traffic light merah bertukar hijau.....Alhamdulillah anak2 memahami dan mengajar apa yg saya perlu buat...keadaan ini berlaku beberapa minit tapi sungguh membahayakan nyawa saya n anak2.

Oktober 2013 saya berkenalan dengan SHAKLEE....DISEMBER 2013 saya mula minum ESP dan makan OMEGA GUARD SHAKLEE...

Selepasa sebulan saya minum ESP n makan OMEGA saya mula rasa perubahan di mana ingatan saya dah kembali sedikit demi sedikit......saya konsisten ambik ESP dalam 4 tin lebih sepanjang tahun 2014 Alhamdulillah ingatan saya dah kembali hampir 85% saya dah mula ingat nama dan muka orang,semua ini berlaku secara tidak langsung...... Dr Hospital Selayang yang merawat saya mengatakan saya mengidap penyakit Pra Amnesia (penyakit lupa). Alhamdulillah selepas saya konsisten MENGAMALKAN ESP hidup saya kembali ceria dan tidak lupa lagi walaupun tidak 100%.



Perkongsian dari Customer 6


Masa kecil dulu saya pernah demam dan minum soya.Kebetulannya lepas minum soya tu terus muntahkan segala isi perut. Sejak haritu memang tak sentuh air soya ni. Tengok orang lain minum sedap je.Tapi saya memang tak boleh minum. Bukan minum je, bau pun tak lalu.

Mula-mula consume Shaklee, saya tak ambil pun ESP. Sebab SOYA kan.

Sampailah masa promo ESP Mac 2014. Itulah detik permulaan kisah saya dan ESP yang ohsem ni. Itulah kali pertama saya minum minuman berunsurkan soya setelah 21 tahun berlalu. Sekali hirup, ehh sedap pulak. Masa tu bancuh dengan susu Dutch Lady. Sedap sangat.

Dan sampai sekarang saya terus konsisten minum ESP Soy Protein ni. Kesan paling best saya dapat dengan minum ESP ni ialah berat turun. Sejak kahwin tak pernah turun berat walaupun tak makan banyak, ESP buat saya rasa kenyang.Minum ESP pagi, saya boleh tahan rasa lapar dan kekal bertenaga sehingga tengahari.

Memang jatuh cinta habis dengan ESP ni. Sekarang ni minum plain je pun dah boleh. Yeayyyy.Rasa plain tu lagi sedap berbanding campurkan dengan minuman lain.

Rugi siapa tak cuba ESP. walaupun anda bukan peminum soya..insyaallah..bila anda minum ESP..pasti jatuh hati



Perkongsian dari Customer 7


Assalammualikum

Ini kisah saya mula2 jatuh cinta dengan ESP.
Memula saya cuba set family wellness tanpa ESP.. saya start ambik ESP march 2014. Saya ambik sebab nk tambah tenaga je sbb selalu lesu n ngantuk2 kat office.. saya ambik waktu pagi seblm pergi keja.. tak pikir pun pasal kulit masa tu.. pastu saya ada la add on herb-lax, alfalfa utk lawas.. tapi ESP mmng tak penah skip.. baru perasan mmng tak penah skip langsung.. mula la kwn2 office pun tegur.. kulit saya makin glowing.. hihi parut jerawat pun makin pudar.. yang penting pori2 makin mengecil dn skrg dh tutup hbs dah.. tona sekata.. makin anjal, gebu dan mulus.. baru2 ni en.somi tegur.. eh kulit awak makin putih dan licin.. jerawat pun hilang dah.. fuh.. rasa terawang2 bila en.somi puji.. hihi.. TU LA SEBB NYA SAYA CINTA SANGAT ESP SHAKLEE ni...



Perkongsin dari Customer 8


KESAN SOYA GMO dan Non-GMO

Dulu semasa mengandungkan zulfa, saya minum soya setiap hari.

Disebabkan tidak tahu kesan akibat pengambilan soya GMO yang terlalu banyak, maka anak saya yang pertama mendapat alergi pada kulitnya.

Bila kena gigit nyamuk atau luka2 kecil, lambat sangat nak baik. Terlalu banyak parut pada tangan dan kakinya.

Untuk pulihkan lukanya, saya mandikan dia dengan beberapa titik basic H dan sapu Herbal Blend selepas mandi.

Semasa mengandungkan anak yang kedua dan ketiga, saya tidak lagi minum soya setiap hari walaupun pada masa itu saya tidak tahu tentang kesan pengambilan soya GMO.

Kini, anak yang ketiga masih menyusu badan dan saya peminum tegar soya non-GMO iaitu ESP.

Alhamdulillah kulitnya tidak bermasalah malah lebih cerah dan gebu.
Terima kasih kepada Shaklee kerana menyediakan produk terbaik yang diterima ramai.




Perkongsian dari Customer 9


Assalammualaikum wbt

Mungkin pada korang gambar ni tak banyak beza..ini adalah gambar original tak guna camera 360 / beauty camera..

Saya stat makan Esp since 2013 lagi..masa tu saya ada masalah kulit kusam dan ada timbul biji putih kat tepi mata serta pori2 besar...dulu cakap jela produk ape semua saya akan cuba..

Lepas saya kenal dengan Esp ni memang terus jatuh cinta sebab apa..suami orang pertama tegur muka umi nampak cerah..ade ape2 ke katanya...ingat lagi masa tu...bila saya bagi tahu minum esp dia pun memang nak sangat untuk tambah berat badan dan nak kan tenaga berpanjangan

Lepas suami puji tu saya memang konsisten sampai sekarang tahun ke tiga minum esp..Protein sangat penting dalam kehidupan seharian kita tau..nak makan ikan hari2 memang kadang tak sempat...jadi saya teruskan minum esp...perasan bintik-bintik hitam kat hidung semakin berkurangan

Terima Kasih Shaklee
I Love Esp




Mahu Mencuba?

Hubungi Saya:

Farwizah Darwisha

0199027834



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design