Saturday 12 September 2015

Pengalaman ambil ESP masa berpantang anak ketiga

Testimoni Siti Rohani Arissa

Andai anda dipertemukan dengan ESP pada kali pertama, anda seorang yang bertuah kerana dapat menikmati khasiat dari ESP semasa mengandung...namun begitu, ada juga yang tidak berpeluang untuk merasainya pada kandungan pertama dan kedua.....jom ikuti kisah seorang ibu mengandung yang mengenali ESP ketika berpantang anak ketiga.



Pengalaman ambil ESP masa berpantang anak ketiga

Masa anak Sulong dan anak kedua memang tak tahu pasal Shaklee. 

Semangat untuk menyusukan badan pada anak2 tu tak ada dan tak datang pun.
Sebab tak ada ilmu pasal kandungan zat2 baik susu ibu itu sendiri.
Terasa bangga pulak susukan anak dengan susu formula.
Jadinya bila anak masuk 4 bulan mula stop menyusu badan.

Hujung tahun 2012, kakak saya Hamidah Abd Rahman perkenalkan saya brand ESP Shaklee ni.
Rasa kesal jer sekarang sebab barh tau kebaikan ESP ni.
Tau2 tgh tahun 2013 mengandung anak ketiga.
Bertekad nak puasa penuh. 
Alhamdulillah saya tak tinggal puasa sebab setiap kali bersahur mesti saya bancuh ESP lepas tu makan Chewable Vita-C.
Tak rasa lapar sangat bila waktu tengah hari.
Perut dan baby dlm perut masih boleh bertahan.
Alhamdulillah lahir jer bujang saya, terus saya sambung consume ESP untuk makanan tambahan susu badan.
Memang berkesan. Saya dapat menyusu penuh sampai baby umut 5 bulan. Dan bulan seterusnya baby akan dapat susu ibu waktu siang 2 botol sehari.
Ini bukan apa. Sebab sikap malas nak mengepam susu.
Saya ingatkan bila semakin kurang pam susu makin hilang susu badan. 
Dengan izin Allah, ambil ESP + Alfalfa susu badan memang ada sehingga bujang saya nak masuk 2 tahun.
Syukur Alhamdulillah.
Ternyata saya memang tidak salah pilih produk.



Sebarang Pertanyaan,

Hubungi saya:

Farwizah Darwisha
0199027834




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design