Saturday 5 September 2015

ESP Shaklee buah hati saya!

 Assalamu`alaikum..

ESP memang buah hati saya! Memang jatuh cinta ngan ESP sejak tahun 2012. Ceritanya bermula apabila sedang pregnant dan mencari2 vitamin yang terbaik untuk masalah gusi berdarah dan `tarik mengkarung`. Pakcik google mesti kuarkan list blogspot2 yg ceritakan pasal shaklee. Tergoda punya pasal, terus pm sid2 yg saya rasa best! Ikut gerak hati. Alhamdulillah jumpa akhirnya.

Tapi rupa2nya ada orang yang belanja saya dan nak hadiahkan shaklee. Memang tak salah pilih. Rupa2nya mjadi pilihan ramai. ESP ada sekali. Google lagi. Wah..macam2 blh mix ngan ESP ni. Disebabkan masa tu tgh fav horlicks jd shake2 je ngan horlicks. Sangat membantu dan bertenaga dengan ESP.

Turun naik tangga tingkat 4 di sekolah dan turun naik tangga tingkat 3 kat rumah mmg xde masalah cuma slow la sbb peknen. Dengan anak2 murid yg makin mencabar di tgh2 bndar KL. Alhamdulillah, sampai sekarang saya sayang ESP. still bf anak yg berumur 2 bulan lebih dengan ESP..salah satu vitamin yg saya jarang skip.ESP GOJES!



Minum ESP bertenaga jer sepanjang hari



Nak order?

Hubungi Saya;

Farwizah Darwisha

0199027834


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design