Tuesday 21 April 2015

Saya Pengedar Shaklee Pasir Mas, Farwizah 0199027834

Saya adalah pengedar shaklee Pasir Mas...


Bagi yang ingin mendapatkan produk shaklee..anda boleh dapatkan melalui:

1) COD pun boleh di kawasan sekitar Pasir Mas, Rantau Panjang...dan suh masuk Thailand sudah...Kota Bharu dan Tanah Merah...Kawasan mana di sekeliling ini, nak suh saya COD pun boleh..

2) Pos ke Semenanjung Malaysia, Sabah dan Sarawak pun Boleh ye....


Pm je saya Farwizah ke 0199027834, saya akan segera menghantar ke tempat anda dengan sekadar segera.

Cadangan Supplement


1. Set Kesihatan Lelaki
2. Set Kesihatan Wanita. 
3. Set Kecantikan
4. Set Pelangsingan Sihat
5. Set Sendi dan tulang
6. Set Singkir toksin
7. Set Kawalan Alahan
8. Set Penghadaman Sihat
9. Set Tambah Darah
10. Set Kawalan Gula
11. Set Kesihatan Jantung
12. Set Ibu Hamil. Menyusu dan Berpantang
13. Set Kanak-Kanak Bijak


FB: Farwizah Darwisha




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design