Saturday 3 December 2011

Dari 4oz ke 8oz

Ini adalah susulan cerita kak Nadiah yang telah mengamalkan pengambilan supplement yang berjaya membuktikan menstrual tidak menjejaskan penyusuan.

Ibu menerima SMS dari seorang customer ibu yang ibu kenali dengan nama Khuzaimah...Antara mesej beliau ialah:

Salam Kak N,
Sejak saya amik ESP ni kan kak, susu saya makin banyak sekali pam dapat 8 oz best betol kak. Saya bersyukur sangat Allah temukan jalan yang mudah untuk saya. Yang bestnya Kak N anak saya selsema kan sehari jek dah sihat kak....mula2 sedih gak tengok meleleh je hidung dia...besok tu dah ok dah, tapi mungkin ni semua hasil berdoa dan usaha. Apa2 tq kak N sebab sudi sharing ilmu...moga tuhan balas jasa akak.
Betol ESP mahal tapi berbaloi untuk anak...saya memang teruja baca blog akak yang memang menaikkan azam saya untuk breastfeed 2 tahun.

Buat pengetahuan semua sebelum ini Khuzaimah hanya mendapat 4 oz per sesi....sehinggakan suami beliau terkejut tak sangka boleh mendapat sebanyak 8oz kini. Alhamdulillah syukur pada Allah yang Maha Pemberi.

Boleh email kepada Khuzaimah untuk mengetahui bagaimana beliau berusaha mendapatkan penghasilan susu yang semakin meningkat...di alamat email: ei_widury@yahoo.com.


credit to : Kak N

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design