Sunday 4 December 2011

Berpantang bersama shaklee (Set C + ESP)

Testimoni dari seorang pengguna / ibu yang berpantang menggunakan produk shaklee
(Set C + ESP) .Ini dia kisah ira..
Bismilllah...

Kali pertama saya kenal Shaklee adalah 2 tahun lepas. Ia bermula apabila saya lihat banyak vitamin Shaklee yg pelbagai jenis di rumah kak laila. Kak Laila ni senior saya. Pada waktu tu, Kak Laila baru melahirkan Iqbal. Kak Laila fully breastfeed Iqbal. So die ambil suppliment Shaklee. Kebetulan saya pulak baru 4 bulan pregnant anak sulong. Kak Laila banyak guide saya untuk menggunakan Shaklee masa pantang dan menyusu. Pada awalnya saya macam was2 jugak nak makan vitamin Shaklee ni. Tapi akhirnya saya terima bila info yang diberikan Kak Laila amat meyakinkan. So saya ambil fullset set C (Vitalea,Vit C,Bcomplex,zink) + ESP untuk saya makan masa waktu pantang. Dari situlah saya berkenalan dengan Shaklee. Sewaktu pantang, saya memang tak makan jamu. Mak macam agak bising la sebab saya tak makan jamu.Saya hanya makan vitamin Shaklee. Mak saya, mana kenal pon vitamin Shaklee tu apa..Dia cakap percaya sangat la kat ubat2 ni. Nanti jadi pape baru saya bising. Ada jugak goyah time tu,tapi saya cepat2 contact kak laila. Kak Laila kembali bagi kekuatan kat saya. Pada masa yang sama, saya mula menyimpan stok susu untuk anak saya. Awal2 susu memang sangat sikit. Tapi lama kelamaan alhamdulillah. Luka saya pon cepat je sembuh. Mak macam terkejut bila saya cakap tak sakit dah part yang jahit tu. Padahal baru 7 hari. Mak pon tanya balik,makan ape sampai cepat sangat ok. So saya cakap la SHAKLEE....Terus mak diam..hehe..
Saya teruskan pengambilan Shaklee set C + ESP sewaktu dalam pantang anak kedua saya tahun lepas. Alhamdulillah semua ok. Walaupon saya berpantang di Miri, jauh dari famili di Kelantan. Adik saya datang Miri hanya 2 minggu saja. Pastu saya sendiri uruskan anak kecil saya. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Untuk anak kedua ni pon saya fully breastfeed sampaila sekarang.

Jika anda yang sedang hamil dan sedang berkira2 ingin membeli jamu atau memilih supplemen Shaklee... hmm keputusan di tangan anda.. 
cerita asal dari link ini

Petikan dari: mamafaiz



UNTUK MAKLUMAT LANJUT HUBUNGI
Tel  : 0199027834
FB   : M.I.D Love
http ://www.farwizahmidlove.blogspot.com


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
FARWIZAH M.I.D LOVE'S Copyright © 2015 Designed by NH Design